Telefon yönlendir ve çağrı kayıtlarını alma

Merhaba;

Henüz hizmetinizi satın alıp kullanmaya başlamadık. Satış ekibiniz ile görüştüğümüzde öncelikle forumdan danışıp emin olduktan sonra işlemi gerçekleştirme kararına vardığımız için sormak istedim.

Kısaca yapmak istediğim olayı anlatmak gerekirse.

0850li li hat alıp, bu numarayı direkt bir sabit/mobil numaraya yönlendirmek istiyoruz.
Bu işlem arayüzden mi yapılacak yoksa apideki ara ve yönlendir endpointiyle mi?

direkt 0850ye gelen her arama, şahsın telefonuna yönlenmeli. bir cihaz veya santral kullanmadan.

diğer bir durumsa, 0850ye gelen aramayı yakalayıp listelemek istiyorum.
x numarası aradı yanıtlanmadı
x numarası aradı yanıtlandı şeklinde bilgiler oluşturabilmek istiyorum.

apideki web kanca kısmı ile bunları yapabiliyor muyum?

bu işlemler tamamsa, her numara için bir 0850li li numara alıp otomatik yönlendirme yapıp, arayanları listelemek işimizi tamamlıyor.

beni özellikle satış ekibi buraya yönlendirmişti ama ne kadar sürede yanıt alabilirim?

bu durumu yapıp yapamadığımıza göre 0850li hatları almaya başlayacağız.

Merhaba;

850’li hat alıp, Bulutfon panelinden istediğiniz numaraya yönlendirebilirsiniz. Bu durumda 850’li hattınız yönlendirdiğiniz numarayı arayacağı için santralinizde kontörde bulunması lazım.

Diğer durum içinse malesef sadece aramanın geldiğini bilebilirsiniz. Yönledirme olduğu için yanıtlandı, yanıtlanmadı, meşgul gibi detay alamazsınız.

peki aramanın geldiği, numarayı kayıt altına alabilirim değil mi? diğer bilgileri alamasam da

Mert merhaba,

Sorularına bilgim dahilinde cevap vereyim.

0850li li hat alıp, bu numarayı direkt bir sabit/mobil numaraya yönlendirmek istiyoruz.
Bu işlem arayüzden mi yapılacak yoksa apideki ara ve yönlendir endpointiyle mi? direkt 0850ye gelen her arama, şahsın telefonuna yönlenmeli. bir cihaz veya santral kullanmadan.

Bulutfon’dan aldığınız numaraları sadece telefon olarak kullanabilirsiniz. Yönlendirme özelliği telefonlarda yoktur.

Yönlendirme özelliği Bulutfon numaralarının değil Bulutfon Santral sisteminin özelliğidir. Yani bu dediğinizi Bulutfon Santral sistemi alırsanız yapabilirsiniz. Hem API’den hem arayüzden yönlendirme işlemini santral endpointlerinde yapabilirsiniz.

http://api.bulutfon.com/docs#req_wrk_662974beae724a06be150215b7e7de9ef99b1e25

diğer bir durumsa, 0850ye gelen aramayı yakalayıp listelemek istiyorum.
x numarası aradı yanıtlanmadı
x numarası aradı yanıtlandı şeklinde bilgiler oluşturabilmek istiyorum.

Santrala düşen tüm çağrılar webkanalarıyla sizlere bildiriliyor. Normalde santralden bir dahili bunları cevaplamazsa Cevaplanmayan çağrı olarak ayrıca raporlanıyor ancak sizin senaryonunuzda yönlendirme yapılacağından harici operatördeki mobil numaranın bunu açıp açmamadığını anlayamazsınız.

Kolay gelsin.

Anladım teşekkürler, santral almadan istediğimiz işlemi yapamıyoruz yani.

Evet, bu talep edilen özellikler santral özelliklerine giriyor.

Arayan numaraya, aradığı numaraya veya tuşladığı rakamlara göre anlık işlem yapmak isterseniz BulutfonXM teknolojimizi kullanabilirsiniz. Bunların hepsi dediğim gibi santral sistemiyle entegre çalışıyor.

Kolay gelsin.