Otomatik Arama API 500 hatası

merhaba https://api.bulutfon.com/v2/pbx/automatic-calls

otomatik arama url post ettiğimde 500 hatası dönüyor kontrol edebilirmisiniz

{
  "title": "xx",
  "did": "xx",
  "log": "false",
  "timeout": "30",
  "bulutfon_xm_id": xx,
  "announcement_id":0,
  "receivers": [
      "90xxxx"
    ]
}

ayrıca


https://api.bulutfon.com/docs#req_wrk_662974beae724a06be150215b7e7de9ec604decd

parametreler farklı hangisini kullanmamız gerekiyor

announcement_id zorunlu olarak istiyor bulutxm bilgiside gönderiyorum announcement_id dinlenip kapanıyor bulutxm devreye girmiyor

Merhaba

Json payload olarak asagidakini ornek alabilirsiniz. “announcement_id”, “custom_pbx_id”, “sound_url” degiskenlerinden en az birini vermeniz, kullanmadiginiza null gondermeniz lazim. ID ler icin numerik 0, url icin bos string gondermelisiniz.

{
  "title": "demoapi",
  "did": "908508850000",
  "log": "false",
  "timeout": "30",
  "announcement_id": 1234,
  "custom_pbx_id": 0,
  "sound_url": "",
  "receivers": [
      "90532XXXXXXX"
  ]
}

Bu arada APIv2 icin guncel dokumantasyon adresimiz https://api.bulutfon.com/docs dir.

Kolayliklar dilerim

announcement_id ye değer verince başarılı oluyor işlem fakat dediğiniz gibi 0 gönderip custom_pbx_id 500 hatası döndürüyor

santral genel ayarlardan bulutxm aktif iken pasif hale getirdim tekrar aktif hale getirdim şuanda döndüğü hata bu

“message”: “Invalid authentication credentials”

Authentication hatasinin BFXM ayarlari ile ilgisi olmamasi lazim. Yeni bir API key uretip sadece santral yetkisi vermeniz yeterli olacaktir.

Aldiginiz hatalari inceleyince o kisimda bir guncelleme yapma ihtiyacimiz oldugunu anladim. O kismi sadelestirecegiz. Su an icin eger ses kaydi dinletecekseniz announcement_id gondermeniz yeterli olacaktir.

{
  "title": "demoapi",
  "did": "908508850000",
  "log": "false",
  "timeout": "30",
  "announcement_id": 3379,
  "receivers": [
      "90532XXXXXX"
  ]
}

Ses dosyasinin ID sini ses dosyalari ile ilgili API cagrisindan alabilirsiniz.
https://api.bulutfon.com/docs#req_wrk_662974beae724a06be150215b7e7de9e7eb4438e

Kolay gelsin

sadece ses kaydı gönderebiliyorum ama bu şekilde işimi görmüyor sinyal sesi ve tuşlama yaptıktan sonra teşekkür mesajı dinletemiyorum santrali satın alma amacımız bulutfonxm özelliği idi bu sorun ne zaman çözülür acil olarak ihtiyacımız var teşekkürler

BulutfonXM kullanacaksanız o zaman onun ID sını vermeniz lazım. BFXM senaryonuzu direkt aradığınızda çalışıyor mu?

nasıl test edebilirim bfxm direkt tetikleyebileceğim bir bağlantı varmı

sadece ses kaydı gönderebiliyorum bulutfonxm id sini gönderince hata dönüyor

BFXM i test etmenin yolu dis hat numaralarinizdan birini direkt BFXM e yonlendirmektir. Calistigindan emin olunca otomatik cagri kismini denemeniz daha dogru olur. Bizden gelen istekleri ve dondugunuz cevabi da loglarsaniz hata ayiklama icin iyi olur.