IVR tarafından "hangup" kapatılan çağrılarda cevapsız çağrı bildirimi dönüyor

BulutfonXM ile kodladığımız IVR da işlemi tamamlanmış ve IVR tarafından başarı ile sonuçlandırılmış ve “hangup” ile kapatılmış çağrılar için de yönetici mail adresine “cevaplanmayan çağrı” bildirimi düşüyor.
Bu durum kullanıcı açısından yanıltıcı olacaktır.
IVR 'ın başarı ile sonuçlandıramadığı çağrılar için bildirim vermesi çok güzel. Ama mesela “hangup” da with_success gibi bir parametre olsa ve bu parametre set edilen çağrılar için bildirim oluşturmasa, cevaplanmayan çağrı bildirimini yarım kalmış ivr çağrılarının takibi için kullanılabilir bir bilgi olarak değerlendirebiliriz.

Mehmet bey merhaba,

Geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Konuyu arkadaşlarla değerlendirip sizlere bilgi vereceğim.

Şahsi görüşüm ise BulutfonXM kullanıldığında çağrıyı entegrasyon yapan taraf yönettiği için epostayı alıp atmama konusunda da o taraf karar vermeli. BulutfonXM 'in başarılı olup olmadığını, e-posta atılması gerekiyor mu gerekmiyor mu kararını bizim bilmemiz pek mümkün değil.

Dediğim gibi arkadaşlarla konuşup sizlere dönüş yapacağız.

Kolay gelsin.

Teşekkür ederim.
Elbette sürecin başarı ile sonuçlanıp sonuçlanmadığını uygulama karar verebilir.
“with_success” gibi bir feedback den bahsetmemin sebebi de o zaten. Santrale sürecin başarı ile tamamlandığı bilgisi verebilmek.