Yeni SIP Numarası Ekle Eksik Bilgi


#1

Pano / Santral Numaraları / Yeni SIP Numarası Ekle alanından başka bir hizmet sağlayıcıdan aldığım numarayı ekledim.
Müşteri hizmetlerinizden arayan kişiye bu numaranın silinmesini istedim. Benden sistemde bulunan iptal formunu imzalı ve kaşeli istediler. İlginç ki bu konu ile ilgili bir form sisteminizde bulunmuyor.

Bu alandaki bilgilendirmelerde eksikler var çünkü ; Başka bir hizmet sağlayıcıdan aldığım numarayı verdiğiniz santral hizmetinde
kullanılabileceği ifade ediliyor. Numarayı eklediğimde ise numara taşıma işlemlerinden bahsediliyor. Tam bir şok :slightly_smiling_face:

Başka bir hizmet sağlıyıcıya ait numaranın iptali ile ilgili sisteminizde herhangi bir iptal formuda bulunmuyor.

Sisteminizde olmayan bir formun müşterinizden istenmesi ne kadar mantıklı…
Onaylanmamış ve başka bir hizmet sağlayıcıya ait ve müşterinizi yanıltarak sisteme eklenmesini sağladığınız numaranın iptalinin yapılabilmesi için iptal formu istemek ne kadar mantıklı…


#2

Ahmet Bey,

SIP hesapları için iptal formu istemiyoruz. Muhtemelen size destek veren arkadaşımız konuyu yanlış anladı, bizden tahsis edilen numaralar için gerekli prosedürü anlatmış. Konuyu destek@bulutfon.com adresine mail atarsanız arkadaşlarım yardımcı olacaklar. Ben kendilerini bilgilendiriyorum şimdi.

Saygılarımla,


#3

@ahmet bey, o konuda haklısınız. Firma olarak nisan ayında yeni panele geçeceğimiz için eski paneldeki typo ve ux hatalarına çok vakit ayırmıyoruz. Ben notlarımı aldım. Bunun gibi geliştirme (API, Webkancaları, vs) dışındaki konuları destek@bulutfon.com adresine eposta ile bildirirseniz çok seviniriz.

Sevgiler, saygılar.