TTS çıktımı çıkıcakmı nezaman geliyor


#1

2016 yılında TTS yakın zamanda gelicek diye bir mesaj gördüm hala cıkmadımı ? cıkmıycakmı ?
onericeğiniz biyer varmı ?

amazon uygun fakat turkce karakterlerde sıkıntı cıkıyor
ispeech.org da bıraz pahalı geldı 2000 kelımesı 50 dolar cıvarı

TTS konusunda bılgılendırırsenız sevınırım


#2

Selam,

TTS ile alakalı çok talep var ancak uygulama için bizim ücretlendirme altyapımızda değişiklik yapmamız gerekiyordu. Bu çalışma başlatıldı. Q2 içinde eklemeyi umuyoruz.


#3

teşekkürler pekı saun ispeech den daha uygun onerebılıcegınız turkce karekter sorunu cıkmayan baska bır yer varmıdır ?


#4

iSpeech bizim ilk test ettiğimiz ve sorunsuz çalışan bir servis.
Siz AWS de ne tip bir sorun yaşadınız?


#5

Turkce karekterlede teleffuzlarla ılgılı


#6

Sestek ile entegrasyon konusunda ki düşünceniz/yol haritanız nedir?


#7

Bizler Bulutfon’u geliştirirken ABC firması diye inanın bakmıyoruz. Tedarikçiler için bir teknik şartname çıkartıyoruz. Bunu ihale olarak düşünmeyin. Bir nevi kurum içi politikalara o servis uyuyor mu? Bizim ihtiyacımızı karşılıyor mu?

Örneğin bir ödeme sistemi entegrasyonu yapacağız. Şartnamesinde 1. Kart saklama özelliği olacak, 2. Iptal ve iadeler API’de olacak yazıyor diyelim. Türkiye’de hala iptal ve iade özelliği API’sinde olmayan ödeme kuruluşları var.

TTS ve ASR olayına gelince şartname çok basit

  1. API tabanlı çalışacak. Bize alın şu yazılımı verimerkezinize kurun vs demiyecek. Sunucu bakımı vs ile uğraşmamalıyız.
  2. Anlık fiyatlama ve maliyeti hesaplama politikamıza uyacak bir API sağlamalı. Ay sonunda sizlere excel göndeririz gibi bir durum olmamalı.
  3. Hizmeti çok çabuk başka bir tedarikçıyle yedekleyebilmeliyiz. Yani 2. 3. TTS firmasını eklerken zorlanmamalı ona uygun bir tedarikçi seçmeliyiz. Müşterilerimiz için fiyat ve maliyet analizi hangisiyle onunla çalışabilmeli vebirbirlerini yedekleyebilmeliyiz.
  4. Hizmette bir kanal veya limit olmamalı. Örneğin anlık 20 25 TTS yapabilirsiniz sonrasında üst pakete geçmelisiniz olmamalı.

Bu bağlamda ürünlerini PaaS (Platform as a service) satan bütün firmalarla biz uyarlayabiliriz. AWS ve iSpeech bu mantıkla çalışıyor. SesTek bildiğim kadarıyla bu mantıkla çalışmıyor.

Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, Nisan ayında Bulutfon’u tamamen yeni panele taşıyoruz. Bu özellik mayıs ayından önce gelmeyecektir. :frowning: Bulutfon’daki ses, santral, sms, faks vb bütün servisleri ağır ağır ayırıyoruz. İsteyen istediğini kullanacak diğerlerini kullanmayabilecek. Bu bağlamda geliştirme iş yükümüz gerçekten yoğun.

Sabrınız ve anlayışınız için gerçekten teşekkür ederim.


#8

Geçen günlerde Onur Abi ile bu konuyu görüştük çalışmaları devam ettiğini söyledi, sizlerde Amazon Web Servisi olan Poly deneyin. Üstelik API mevcut bilginize.