Karşılama menüsü olarak BulutfonXM


#1

Herkese selam,

uygulamanın nasıl oluşturulduğunu ve bulutfonXM uygulamasının nasıl karşılama olarak ayarlanacağını Test Hesabı Varmı ? buradaki posttan öğrendim.

Bu senaryo içerisinde bulutfonXM direkt olarak telefon numarasına karşılama olarak ayarlanabiliyor ve buradan gerekli actionları alarak koşuyor.

Peki teknik olarak, mevcut menü yapısını bozmadan BulutfonXM uygulamasını bir dahiliye atamak mümkün mü ?

arandığında firmamıza hoş geldiniz, dahili numarayı biliyorsanız tuşlayın menüsü arkasından 3 'e basıldığında BulutfonXM ile belirlediğimiz uygulama çalışsa ? (varsa bile panelden bakındım fakat göremedim)

Bir başka örnek,

Müşteri kendisi menü sesi kaydetti,
Kargo Takibi için 1
Sipariş Takibi için 2

İade Talepleri için 3

gibi numaralara farklı farklı bulutfonXM uygulaması eklemek istersek şu an için mümkün olmuyor.

Şu an için aktif olmasa da “Say” metodu ile bilikte kendi menümüzü inşa edebiliriz ama müşteri kendisi bir menü sesi kaydedip onu kullanmak istediğinde sıkıntılı olabilir.

Kolay gelsin.


#2

@aligundogdu merhaba,

Aslında postun başlığı dahili numarası olarak BulutfonXM den ziyade Menü olararak BulutfonXM olsa daha iyi olabilir. (Düzelttim.) Yani bir numara yerine belli bir menü veya alt menünün varsayılan hedefi olarak her hangi bir BulutfonXM uygulamasına yönlendirilebilir. Tabii bu konunun yapılabilirliliğini @volkan ve @hamitturkukaya cevaplayacaktır.

Geri bildirim için teşekkür ederiz.

Kolay gelsin.