Hangi numaradan arandığımı görmek istiyorum


#1

2 adet santral numarası kullanıyoruz. Her iki numarada farklı işlerimize ait ancak aynı kişiye bağlı. Arayan müşterinin beni hangi hattımız üzerinden aradığını göremiyorum. Bu konuda geliştirme olabilir mi? Ekranın bir kenarında hangi hattımızdan arandığımızı görsek çok iyi olacak.


#2

Merhaba @talep,

Bu arkadaş Bulutfon’u bir yazılımla mı yoksa bir IP telefon gibi bir cihazla mı kullanıyor?

İlk aklıma gelen çözüm iki farklı dahiliyi tek bir uygulamaya kurup farklı çalma sesleri tanımlamaktır. x-Lite vb uygulamalarda bu sağlanabiliyor diye biliyorum.

Kolay gelsin.


#3

bulutfon mobil uygulaması üzerinden kullanıyorum. Farklı zil sesi tanımlama imkanı var mıdır?


#4

Merhaba,

Bizim uygulamamızda iki dahili tanımlama özelliği henüz geliştirilmedi.

Konuyla ilgili rica etsem destek@bulutfon.com adresine eposta atabilir misiniz? Belki müşteri temsilcisi arkadaşlar bu konuda sizleri başka bir uygulamaya yönlendirebilirler. Kendileri mühendis arkadaşlara göre diğer uygulamaları daha iyi biliyorlar.

Kolay gelsin.


#5

peki, teşekkürler ederim.


#6

CSipSimple ihtiyacını gorecektir bende bunu kullanıyorum her numaraya bir Extension atayıp Kısa isimler vereceksin mesala;

ProjeMan => PM
Mehmet => MT

gibi.

Kolay gelsin.


#7

Csipsimple konusunda bilgili değilim kullanımı kurulumu hakkında döküman mevcut mudur acaba?