Çağrı ses kaydının anlık bildirimi


#1

merhaba,

API’lerinizi inceledim, şu ana kadar hiç kullanmadık, çok faydalı olacağını düşündüğüm özellikler var. Kullanmayı planlıyoruz.

Bu aşamada çzüm aradığım bir konu şu;
bazı durumlarda gelen çağrıyı hiç dahiliye yönlendirmeden, basit talepleri ses kaydı olarak alıp şirket içi ekibe iletmek istiyoruz. bunun için

  • Bulutfon panelinden “Telefon görüşmeleri kayıt altına alınsın” seçeneğini aktif yapıp
  • Webkancalarından çağrı sonlanma eventinde, eğer belli bir menüde sonlanmışsa, bu aramaya ait ses dosyası linkini almak
    eklinde bir çözüm uygun mudur?
    Bunun yapılabilmesi için çağrı sonlandığı ve bu webkanca çalıştığında ses dosyası ve linki oluşmuş oluşuyor mu, webkancada bunun bilgisi iletiliyor mu?
    Dahiliden biriyle görüşmediği için ses kaydı yine de alınmış oluyor mu?

veya başka bir öneriniz var mı?
teşekkürler


#2

Merhaba,
Ben buna benzer bir işlem yapmıştım.
Zaten şöyle bir durum var aramaya başlar başlamaz zaten ses kaydı alıyor. Sadece durum eventin de örnek kaçan çağrımı veya değil mi bildiriliyor.
Durum eventine göre sorgulama yaparak işlem yapabilirsiniz diye düşünüyorum.
Ses dosyasını gönderilen uniqid üzerinden API’de gönderdiğinizde online stream ederek dinleye biliyorsunuz.
Örnek Kaçan çağrıları listelediğim bir ekran yapmıştım.


#3

Merhaba Vedat Bey,

Webkancasında direk link göndermiyoruz, fakat gönderdiğimiz uuid ile API üzerinden ses kaydına ulaşabilirsiniz.

uuid ile ses kaydını almak için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz.


#4

teşekkürler, bu cevaplar çözüm için yeterli