Belirli saatlerde dahiliyi harici hatta yönlendirme


#1

Merhabalar,
sanal santral de yeni kullanıcıyım ve şuan test aşamasındayım. Kendime göre bazı ayarlar yapmak istiyorum ama takılıyorum, destek ekibinde destek alıyorum sağolsunlar ama bazı noktalarda takılıyoruz. Çözüm Bulamıyoruz.

Aslında yapmak istediğim senaryoyu yazsam sanki daha kolay anlatabileceğim,

mesai saatleri içinde dışarıdan aradık ivr cevapladı muhasebe için 1 e basınız dedi, 1 e basıldığında 1111 nolu telefon çalsın meşgulse yada offline ise 1112 çalsın oda meşgul yada offline ise 1114 çalsın.

Mesai saati dışında dışarıdan aradık ivr cevaplasın muhasebe için 1 e basın dedi 1 e bastığımıza 1111 nolu dahilinin sahibi olan fatih yılmazın cep telefon numarasına yönlensin istiyorum.

Aslında dahili kurulum ekranındaki yönlendirmelere zaman aralığı girme imkanı verilse yapılabilir diye düşünüyorum.

Bu senaryoya göre belkide sizin çok basit bir çözümünüz vardır.

Teşekkürler…


#2

Merhaba
Mesai saatleri dışında aynı ses dosayası ile ayrı bir menü oluşturarak tuşlamalarını düzenleyebilirsiniz.Farklı bir dahili oluşturarak dahiliyi “gelen aramaları her zaman yönlendir” seçeneği ile harici numaranıza yönlendirebilirsiniz.Mesai saati dışı için düzenlediğiniz menünün tuş atmalarından, 1 e basıldığında cep numaranıza yönlendirilmiş olan dahilinize aramanın geleceği şekilde ayarlayabilirsiniz


#3