Api ile Dahili Bilgisi


#1

Merhaba,

Api ile ilgili bir sorum olacak.

https://api.bulutfon.com/extensions/1 adresinden dahili ile ilgili bazı bilgileri çekebiliyoruz.

İhtiyacım olan bilgiler:

  1. Dahili şu an bir görüşme yapıyor mu?
  2. Dahiliye ait tarih aralığında görüşme süre bilgileri. Bugün 10 dk dış arama, 5 dk gelen arama, toplam 15 dk görüşme yaptı. bu ay 250 dk görüşme yaptı vb. bilgilere ulaşmak için. (tek kalemde olabilir ya da arama kayıtlarından hesaplayabiliriz)

Mümkün mü, mümkünse nasıl yapabiliriz yardımcı olabilirseniz sevinirim.


#2

Merhaba @bilgik,

Sorularına bilgim dahilinde hızlıca cevap vereyim.

  1. Böyle bir bilgiyi API üzerinden şuan çekemezsin. Bununla ilgili sanırım @volkan beylerin bir çalışması vardı. Bir görüşme dahiliye aktarıldığı zaman webkancalarıyla bilgi verilmesi planlanıyordu. Yani diyelim ki 1000 nolu dahiliye bir görüşme aktarıldı, sizlerin belirlediği bir web adresine web kancasıyla bildirilcek. Bu şekilde anlayabilirsin.

  2. Raporlamayla ilgili bildiğim kadarıyla bir endpointtimiz yok. CDR verilerini alıp oradan kendiniz bunu hesaplamanız gerekiyor. Şahsi fikrim bunu anlık yapmamız. Gecelik yaparsanız daha iyi olacaktır. İstediğiniz veriler CDR raporlarında olmakla birlikte hesaplamayı sizin yapmaniz gerekmektedir.

İyi çalışmalar.


#3

Selam buna benzer. Ben şöyle bir çözüm bulmuştum kanca yöntemi ile dahiliye gelen aramayı db tarafına kayıt aldım bittiğinde tekrar arama bitis kancası gönderdiği için dahili veya görüşme varmı yok mu anlaya biliyorum. Veya yeşil ışık yakiyorum dahili yanına .
2 soru olarak tarih arası veya kaç dakika kullanmış bunları da bulutfon Api ye bırakmadan kendi veri tabanim üzerinde hallederim onunda basit mantığı kancalama ile gelen çağrı tarihini ve diğer detayları alıp daha sonra raporlama olarak kendim müşteriye dashboard olarak verebiliyorum