Announcement_id


#1

merhabalar,
ben ses dosyalarını sisteme kaydettim ve bunlarla arama yapmak istiyorum.
announcement_id yerine ne yazmalıyım 3,4 gibi rakamlar yazdım olmadı, adını yazdım olmadı,
id yi nereden görebilirim yada ne yazmalıyım
tşkler

object input = new {
            title = "deneme",
            receivers = "9053xxxxxx",
            did = "90xxxxxxxx",
            announcement_id = "ogrenciyialiniz",
            sound_url = "",
            bulutfon_xm_id = "",
            timeout = "40"
        };

#2

Merhaba,

Bulutfon tarafından verilen ses dosyalarına id yazman yeterlidir.

Panel üzerinde otomatik arama sayfası üzerinde ses dosyasına sağ tık incele derse id değerlini bulabilirsin.


#3

tekrar merhaba, öncelikle cevabınıza tşk ederim.
ben panodan yeni bir otomatik arama oluşturdum. ses dosyası olarakta kayıtlı olanı seçtim.
sağ clickte bir şey gelmiyor, detay diyince de ekteki ekran görüntüsü geliyor.
yanlış yeremi bakıyorum.
tşkler.


#4

Yukarıdaki yerden bulabilirsin.


#5

çok tşk ederim.
çözdüm, işe yaradı.
kendi sayfalarında belirtmemeleri çok ilginç olmuş.
ama çözümünüz harika.
tekrar tşkler.


#6

Merhaba @akyolfatih,

Bunun neden böyle yapıldığını bilmiyorum. :slight_smile: İki nedeni olabilir.

  • PK’lerin son kullanıcıya gösterilmemesi konusunda geliştirme dünyasında genel bir yaklaşım var. Arkadaşlar belki ondan eklememişlerdir.
  • İkinci olarak yanlış hatırlamıyorsam bunlara API üzerinden announcement_id yerine sound_url değişkeni kullanarak her hangi bir URL’deki MP3’ü çalabilirsin.

Örneğin

 object input = new {
            title = "deneme",
            receivers = "9053xxxxxx",
            did = "90xxxxxxxx",
            announcement_id = "ogrenciyialiniz",
            sound_url = "http://www.xxx.com/mp3",
            bulutfon_xm_id = "",
            timeout = "40"
   };

Detaylı bilgileye https://github.com/bulutfon/documents/blob/master/API/endpoints/automatic-calls.md#yeni-otomatik-arama-başlatmak adresinden ulaşabilirsin.

Kolay gelsin.


#7

Evet Onur abi doğru bir yere imza attı. Kendisine teşekkür ediyorum. Bizim yaptığımız ve ses kayıtlarının alınması işlemini api kullanarak çağırabilirsiniz. Ses kaydının bu şekilde tüm bilgileri id değerlerine ulaşıp ardında direk otomatik arama başlatarak sistemi tamamlayabilirsin :slight_smile:

Kolay gelsin…